چراغ خطی آویز

چراغ خطی آویز که در واقع همان نور خطی روکار است، که به وسیله سیم های بکسل به سقف به صورت آویز نصب می شود. این نوع نور گزینه ی بسیار مناسبی جهت نورپردازی میز کانتر و ناهارخوری است.

لازم به ذکر است، چراغ های خطی آویز به جهت نور مکفی، ظرافت و زیبایی خاصی که به محیط می بخشند جهت نورپردازی محیط های اداری و تجاری گزینه مناسبی می باشند.

چراغ خطی آویز - لاینر کد 12

لاینر کد 12
عرض کار: 55mm
عمق کار: 100mm

چراغ خطی آویز - لاینر کد 16

لاینر کد 16
عرض کار:45mm
عمق :55mm

چراغ خطی آویز - لاینر کد 20

لاینر کد 20
عرض کار:97mm
عمق:60mm

چراغ خطی آویز - لاینر کد 24

لاینر کد 24
عرض کار: 85mm
عمق: 75mm

چراغ خطی آویز چیست؟

چراغ خطی آویز یا همان لاینر آویز از جدیدترین و به روزترین نوع نورپردازی و روشنایی مدرن  و جدید است که در ابعاد متنوع و دلخواه مشتری مونتاژ و به عرضه می رسد. این نوع از چراغ به دلایل متعددی از جمله مدرنیته کردن محیط در اوج ظرافت وسادگی، قیمت مناسب و سهولت در نصب و اجرا توانسته است به سرعت جایگزین وسایل روشنایی گران قیمت و شلوغ بشود.

 این نوع لاینر به وسیله ی سیم بکسل از سقف  محیط بصورت آویز نصب می شود. لاین نوری سقف در واقع هم بصورت روکار (به وسیله پیچ‌ یا چسب) و هم به صورت توکار (به وسیله ی سیم بکسل قابل تنظیم) ‌بسته به نیاز و سلیقه شما  مورد استفاده قرار می گیرد.

روش نصب چراغ خطی آویز:

لاین نوری آویز روش نصب بسیار آسانی  دارد.

این نوع لاینر به وسیله‌ی سیم بکسل فلزی که این سیم کاملا قابلیت تنظیم ارتفاع  از سقف تا زمین را دارد از سقف همانند لوستر آویزان می شود.

ابزار مورد نیاز جهت نصب‌چراغ خطی آویز:

پیچ، چسب ، رزت گرد، رزت مربع، سیم بکسل

مشخصات فنی چراغ خطی آویز:

بدنه‌ی لاینرها تولید شده  از هیت سینک آلومینوم استاندارد و باکیفیت است. پروفیل آلومنیوم به وسیله ی خنک کنندگی قوی که داراست به خوبی رافع حرارت و گرمای تولید شده از نوارها یا ریسه های داخل خود می شود، و از هرگونه سوختگی و اتصالی چراغ جلوگیری کرده و فی الواقع ضامن دوام و طول عمر بالای این گونه از چراغ ها می شود.

ماژول یا اس ام دی نواری(smd) به کار رفته داخل مقطع پروفیل از چیپ سنان تمام مس ساخته می شود.

دیفیوزر یا طلق لاینرها از پلی کربنات حاوی مواد ضد UV می باشند که این موجب جلوگیری از هرگونه زردی و آسیب و کدر شدن آنها در برابر اشعه خورشید و هر گونه حرارت و گرمایی می‌شود.

 لازم به ذکر است هر یک لاین اس ام دی در هر متر طول چیزی برابر 3500 لومن لوکس نوری دارد.

سه منبع تغذیه چراغ خطی آویز

نور خطی آویز با سه منبع تغذیه‌ی متفاوت بسته به نوع پروژه نورپردازی و مطابق نظر کارشناسان خبره ی ما یا طبق نظر و سلیقه ی خود مشتری تولید می شود:

اولین منبع تغذیه درایور 220 ولت جریان ثابت است با دو نوع از تراکم: تراکم 120 و تراکم 180 در هر لاین اس ام دی (مناسب‌ جهت‌ نورپردازی منازل مسکونی، نورپردازی تجاری، نورپردازی اداری، نورپردازی ویلا، نورپردازی رستوران، نورپردازی باشگاه ها یا نورپردازی سالن های ورزشی، نورپردازی باغ، نورپردازی روف گاردن، نورپردازی پارکینگ )

دومین منبع‌ تغذیه‌ ترانس 12 ولت می باشد با‌ چهار نوع‌ از تراکم: تراکم 80، تراکم 120، تراکم 180 و تراکم 240 در هر لاین ( مناسب‌ جهت مکان هایی که درمعرض مواجه با آب یا کودکان نابالغ قرار دارند، همانند نورپردازی استخر، نورپردازی نما، نورپردازی حمام و   نورپردازی سرویس بهداشتی، نورپردازی محوطه ویلا یا ساختمان، نورپردازی پارک های آبی، نورپردازی مراکز آموزشی کودکان نابالغ )

سومین‌ منبع تغذیه ترانس 24 ولت می باشد با چهار نوع از تراکم: تراکم80 ،تراکم120، تراکم 180 و تراکم 240 در هر لاین (مناسب‌ جهت‌ نورپردازی ماشین آلات، نورپردازی آلات موسیقی، نورپردازی اتاق گیمینگ ، نورپردازی ابری سقف، نورپردازی حساس به صدا)

انواع‌ چراغ خطی :

1. انواع لاین نوری بر اساس‌ شدت‌ نور :

نورهای‌ خطی به سه دسته ی تک لاین ، دو لاین و سه لاین تقسیم می شوند.

منظور از لاین در متن فوق تعداد smd بکار رفته در داخل لاینرهاست. شما میتوانید بر اساس نوع نیاز، محیط و یا سلایق خود لاینر تک لاین ( که در هر متر چیزی حدود 20 وات نور مصرف دارد)،لاینر‌ دو لاین (در هر متر  چیزی حدود 40 وات نور مصرفی دارد) و لاینر  سه لاین (در هر متر چیزی حدود 60 وات نور مصرف دارد) را سفارش دهید.

2.انواع‌‌ لاین نوری بر اساس رنگ نور:

چراغ خطی را می‌توانید در سه رنگ نور آفتابی یا همان زرد یا انبه ای (3000کلوین)، مهتابی یا سفید(4500)، رنگ نور نچرال یا ترکیبی که ترکیب رنگ نور مهتابی و آفتابی  است (6000) تهیه کنید.

لازم به ذکر است‌ در لاینر سه‌ حالته یا  به عبارتی لاینر 3colors شما می توانید هر  سه  نوع رنگ نور مهتابی،آفتابی،نچرال را باهم داشته باشید و استفاده کنید. در این  نوع از لاین نوری شما می توانید به راحتی و به وسیله ریموت یا کنترل آپشن هایی همچون تنظیم‌ شدت یا میزان نور، تنظیم  میزان زردی یا سفیدی نور و حالت شب یا همان لایت نور را داشته باشید.

3.انواع‌ لاین‌ نوری بر اساس رنگ بدنه:

چراغ خطی یا لاین نوری در سه رنگ بدنه ی سفید براق، مشکی‌ مات، سیلور به تولید می رسد  و شما می توانید مطابق سلیقه و رنگ بندی محیط خود رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. لازم به ذکر است رنگ سیلور  یا نقره ای در واقع رنگ فابریک و طبیعی خود فلز آلومینیوم می باشد و دو رنگ دیگر ذکر شده رنگ های  کوره ی هستند. هر رنگ زیبایی منحصر به فرد خود را دارا می باشد.

مزایای چراغ خطی:

نورهای خطی به نسبت وسایل روشنایی دیگر از مزایای بی شماری برخوردار هستند که در این جا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

1.ظرافت و زیبایی منحصر به فرد لاین های نوری

2.ایجاد فضایی مدرن و مینیمال

3.مصرف بسیار پایین و بهینه ی نورهای خطی

4.دوام و طول عمر بسیار بالای لاینر نوری

5.قیمت بسیار مناسب،به صرفه و اقتصادی لاین نوری نسب به لوازم روشنایی موجود در بازار

6.پرتاب نور بالا (بسته به عرض مقطع پروفیل بین 8 تا 15 متر)

7.روشنایی کامل و تامین نور کامل محیط بدون نیاز به هیچ منبع نور یا روشنایی دیگری

8.ضمانت 5 ساله این محصولات که خود حاکی بر میزان کیفیت اینگونه لاینر ها است.

9.بدنه مقاوم و آلومنیومی لاینر ها در مقابل هرگونه ضربه و لرزش

10.وزن سبک لاینر ها  که مانع از هر گونه نشست و برآمدگی در سقف یا فضا می شود.

11.سهولت در نصب

کاربرد‌ چراغ خطی آویز:

نور خطی‌‌ آویز دارای عرض و ارتفاع های متنوعی می باشد. حداقل عرض انتخابی عرض 16 میلی متر در عمق 8 میلی متر می باشد که لاینر کم عرض گزینه‌ی بسیار مناسبی‌ جهت نورپردازی کلوزت روم، نورپردازی کابینت، نورپردازی قفسه، نورپردازی نما، نورپردازی دکوراتیو، نورپردازی ترموود، نورپردازی ویترین، نورپردازی کمدها و نورپردازی بوتیک مغازه می باشد.

حداکثر عرض انتخابی لاینرهای آویز عرض 7.5 سانتی در عمق 8.5 سانتی می باشد که  این نوع از لاینر به دلیل نوردهی بسیار بالا گزینه‌ی بسیار خوب و مناسبی جهت نورپردازی نمایشگاه ماشین، نورپردازی هتل ها، تالار، سالن زیبایی، آرایشگاه، هایپر های بزرگ،  بانک ها و  محیط های آموزشی می باشند.

راهنمای خرید چراغ خطی:

امکان خرید این محصول به دو صورت حضوری (مراجعه به دفتر فروش یا کارگاه) و یا آنلاین (اندازه گیری دقیق از ابعاد لاینرها و در صورت وجود طرح فارسی ِمربع یا مستطیل یا طرح L اندازه گیری دقیق جهات و زوایای طرح فارسی و ارسال آن برای کارشناسان ما) وجود دارد.

چنان چه در فرایند اندازه گیری ابعاد دچار مشکل شدید شما میتوانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان متخصص ما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های مربوطه را اخذ نمایید. لازم به ذکر است هیچ هزینه ای در این باره توسط کارشناسان دریافت نمی شود و مشاوره تلفنی کاملا رایگان می باشد.