چراغ خطی روکار

دومین نوع نورخطی، چراغ خطی روکار است که گزینه ی مناسبی برای محیط هایی که هیچگونه شیاری داخل دیوار یا سقف ندارند ‌می‌باشد.
این نوع لاین نوری به وسیله ی چسب یا پیچ به سطوح نصب می شوند.

چراغ خطی روکار- لاینر کد 02

لاینر کد 02
عرض برش: 16mm
ارتفاع: 16mm

چراغ خطی روکار- لاینر کد 04

لاینر کد 04
(لاینرکنجی)
عرض کار: 30mm
ارتفاع: 10mm

چراغ خطی روکار - لاینر کد 06

لاینر کد 06
عرض کار: 30mm
ارتفاع: 16mm

چراغ خطی روکار - لاینر کد 07

لاینر کد 07
عرض کار: 30mm
ارتفاع: 35mm

چراغ خطی روکار - لاینر کد 14

لاینر کد 14
عرض کار: 45mm
عمق: 20mm

چراغ خطی روکار - لاینر کد 15

لاینر کد 15
عرض کار: 16mm
عمق: 8mm

چراغ خطی روکار- لاینر کد 18

لاینر کد 18
عرض کار: 59mm
عمق: 31mm

چراغ خطی روکار چیست؟

چراغ خطی روکار، لاین نوری روکار یا نور خطی روکار یکی دیگر از انواع چراغ خطی اصفهان می باشد که در ابعاد دل خواه و درخواستی مشتری مونتاژ می شود و به عرضه می رسد.
این نوع از لاینر گزینه ی بسیار مناسبی برای نورپردازی محیط ها و فضاهایی است، که به دلیل عدم وجود کناف یا سقف کاذب یا هرگونه شیاری بر روی سقف یا سطوح یا به دلایل متعدد دیگر قادر به استفاده و نصب لاینرها به صورت توکار نیستند. لاین نوری روکار به وسیله ی چسب یا پیچ بر روی سطح یا فضای مدنظر چسبانیده یا پیچ می شود و در ابعاد مختلف بسته به نیاز شما به تولید می رسد. درواقع چراغ خطی روکار همان چراغ خطی آویز است با این تفاوت که لاینر آویز به کمک سیم بکسل قابل تنظیم از سقف آویزان می شود اما لاینر روکار روی سطح یا فضا قرار میگیرد.

ابزار مورد نیاز جهت نصب نورخطی آویز:

1.مته
2.پایه ی نگهدارنده فلزی
3.تعدادی پیچ
4.اگر شیوه ی نصب به وسیله ی چسب مدنظرتان است(چسب سیلیکون)

روش نصب چراغ خطی روکار:

لاین نوری روکار همانطور که از اسم آن مشخص است به صورت روکار نصب و اجرا می شود و به نسبت لاینر توکار روش نصب آسان تری دارد. شیوه ی نصب بدین گونه می باشد که شما ابتداعاّ محل مورد نظر را به کمک مته سوراخ می کنید و سپس پایه ی فلزی که به گونه ای ابزار نگهدارنده ی لاین نوری روکار می باشد را روی سطح پیچ کرده و سپس لاینر روکار را به آن متصل کرده و محل اتصال لاینر به سطح یا سازه مدنظر را محکم می نمایید.

مشخصات فنی چراغ خطی روکار:

بطور کلی به دلیل گرما و حرارت زیادی که نور خطی از خود تولید می کند،جهت دوام و ماندگاری هرچه بیشتر لاینرها داشتن بدنه ای فلزی که به خوبی دفع کننده ی این گرما و حرارت باشد الزامی است. فلسفه ی استفاده از فلز آلومینیومی در بدنه ی لاین نوری در واقع به همین دلیل می باشد.
گروه روشنایی سی لایت برای تولید لاین های نوری از پروفیل آلومینیوم باکیفیت استاندارد و قابل قبول بهره می گیرد. در واقع یکی از دلایل محبوبیت چراغ خطی نسبت به وسایل روشنایی دیگر مقاومت بالای آن در مقابل هر گونه حرارت یا ضربه می باشد.
ریسه یا نوار smd درواقع منبع روشنایی لاینر ها هستند که داخل بدنه ی آلومینیومی لاین نوری بصورت تک ردیف، دوردیف، سه ردیف ،چهار و پنج ردیفه قرار می گیرند. هریک ردیف یا هر یک لاین در هرمتر طولی نوری معادل 20 وات به محیط می دهد.
بطور مثال یک متر از لاین نوری با سه ردیف از smd چیزی حدود 60 وات نور به ما می دهد.
لازم به ذکر است ریسه یا نوار smd به کار رفته داخل بدنه ی لاین نوری ساخته شده از چیپ سنان تمامی مسی می باشد که در کنار شدت نور مناسب، طول عمر و دوام بالا را به ارمغان می آورد، چرا که ال ای دی هایی که دارای چیپ تمامی مسی نیستند در انتقال حرارت و گرما دچار مشکل شده و طول عمر لاینر ها را به شدت کاهش می دهند.

مزایای استفاده از چراغ خطی روکار:

1.سهولت و آسانی نصب

2.جلوگیری از هزینه های اضافی جهت اجرای کناف یا سقف کاذب

3.عدم نیاز به هرگونه شکاف،شیار،یا دستکاری در محیط

4.طول عمر و دوام بسیار بالا

5.مصرف به شدت پایین و بهینه

6.مدرنیته کردن محیط

7.تامین روشنایی انواع محیط اداری،مسکونی،تجاری،آموزشی و بی نیاز کردن محیط به هرگونه منبع نور دیگر

کاربرد چراغ خطی روکار:

نورخطی روکار در عرض ها و عمق های متنوعی عرضه می شوند.
لاینر خطی روکار در عرض های مختلف 1سانتی، 3سانتی، 4.5 سانتی،5 سانتی، 6 سانتی و 7.5 سانتی عرضه می شوند.
حداقل عرض انتخابی شما عرض 12میلی متری در عمق 12میلی متری می باشد که این نوع از لاینر باتوجه به ظرافت و ابعاد ریزی که دارد ،می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای نورپردازی کابینت، نورپردازی قفسه، نورپردازی نما، نورپردازی شلف، نورپردازی کلوزت روم ،نورپردازی آسانسور، نورپردازی یخچال و … باشد و در عین ظرافت منبع نور استانداردی برای محیط باشد.

حداکثر عرضی که در میان لاینر های روکار می توانید پیدا کنید عرض 7.5 در عمق 8.5 می باشد که این عرض از لاینر می تواند نوری بین40 تا 100وات در هر متر به محیط اهدا کند. این نوع از لاینر به دلیل وات و شدت نور بالایی که داراست می تواند جهت نورپردازی فضای اداری، نورپردازی تجاری مثل نورپردازی بوتیک، نورپردازی کافه، نورپردازی رستوران و نورپردازی سالن زیبایی، نورپردازی تالار تشریفات، نورپردازی منزل مسکونی، نورپردازی نمایشگاه و … بسیار کاربردی باشد.

طول عمر وکیفیت چراغ روکار:

همانطور که گفته شد طول عمر لاین نوری نسبت به سایر وسایل روشنایی در بازار بسیار بالا و قابل توجه می باشد.لازم به ذکر است که گروه روشنایی سی لایت با درنظر گرفتن کیفیت و متریال مصرفی در تولید و عرضه ی لاین های نوری و جهت تسلای خاطر هر چه بیشتر مشتریان گرامی در خرید لاین نوری ضمانتی پنج ساله را برای محصولات خود در نظر گرفته است که این ضمانت شامل 3 سال ضمانت بی قیدو شرط و صد در صدی محصولات و 2 سال خدمات پس از فروش می باشد

سوالات پرتکرار:

درصورت سوختن یا خرابی قسمتی از لاینر همه ی آن باید تعویض شود؟؟

خیر در صورت هرگونه سوختگی یا خرابی لاینر ها فقط و فقط قسمت سوخته یا خراب تعویض می گردد.

شیوه ی نگهداری لاین های نوری به چه صورت است؟

بطور کلی نورخطی نیاز به مراقبت خاصی ندارد، اما بهتر است برای نورپردازی بهتر و شفاف تر و جلوگیری از کدری و زردشدگی دیفیوزر یا طلق روی لاینر ها، هر چند وقت یکبار با یک دستمال دونمه یا نیمه مرطوب بدنه ی چراغ ها را تمیز کنید.

آیا در سفارش لاین نوری محدودیتی وجود دارد؟

خیر در سفارش لاینر ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید طول دلخواه و انتخابی خود را سفارش داده و لاین نوری متناسب با ابعاد خود از یک سانتی متر تا صد متر را از ما تهیه کنید.

آیا در انتخاب رنگ‌بدنه یا رنگ نور لاین های نوری تنوع وجود دارد؟

بله، شما می توانید لاین های نوری را  در سه رنگ بدنه :سفید، مشکی، سیلور و سه رنگ نور: آفتابی،مهتابی،نچرال یا استاندارد تهیه کنید.

همچنین در لاینر سه حالته یا three colors شما می توانید هر سه رنگ نور را همزمان باهم داشته باشید و با استفاده از ریموت کنترل به راحتی رنگ نور لاینر ها را تعویض کرده یا درجه نور آن را کم و زیاد کنید.