پروفیل لاین نوری

پروفیل لاین نوری یا چراغ خطی اصفهان

گروه تخصصی مهندسی روشنایی در زمینه ی تولید لاین نوری اصفهان همه ی تلاش خود را به کار بسته است. این مجموعه با در نظر گرفتن زیبایی دکوراسیون داخلی بهترین و با کیفیت ترین روشنایی دکوراتیو را تولید و عرضه می کند. برای مشاهده ی انواع محصولات می توانید به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

بهترین انتخاب برای زیبایی فضای داخلی در جهت ایجاد روشنایی و زیبایی منازل، کلینیک ها و ادارات استفاده از پروفیل های لاین نوری است. این پروفیل ها را با قرار دادن در یک ردیف و استفاده از روش های متفاوتی در طراحی با توجه به استانداردهای موجود در قسمت هایی از سقف کار گذاشته و علاوه بر تامین نور مورد نیاز در بخش های مختلف برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی نیز از این محصولات استفاده می کنند. این پروفیل های نور خطی را با توجه به نیاز محیط در اندازه های مختلف برای تابش نور به صورت کم یا زیاد انتخاب می کنند و در مکانی که کمتر در دید باشد کار می گذارند. جذابیت نورپردازی مدرن به دلیل وجود این چراغ های خطی است.

انواع مدل های پروفیل لاین نوری اصفهان

پروفیل های لاین نوری اصفهان دارای مدل های مختلفی هستند که با توجه به نیاز محیط مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلفی از این پرفیل ها در مجموعه‌ی معتبر گروه روشنایی تولید و عرضه می شوند. انواع مختلفی از چراغ های خطی مورد استفاده قرار می گیرد مانند توکار که در سقف و یا دیوار کار گذاشته می شود، چراغ های توکار لبه دار که برای نصب راحت تر لامپ از آن ها استفاده می کنند و چراغ های توکار دون لبه که برای پوشاندن آن ها باید از بتونه استفاده کرد. نمونه های مختلفی از این چراغ ها تولید می شوند.

از کوچکترین نمونه های این نوع از پروفیل ها می توان به پروفیل خطی دو سانتی اشاره کرد که به صورت و اصطلاحاً تو کار قرار می گیرد و نور کمتری به محیط می دهد. از این نوع پروفیل نور خطی در بخش های مختلفی از اداره و منازل مسکونی که نیاز به نور خفیف دارد استفاده می کنند.

برای روشن نگه داشتن قسمت هایی در گوشه و کنار اتاق از پروفیل خطی کنجی استفاده می کنند. این پروفیل به صورتی طراحی شده است که می توان آن را در گوشه ی سقف استفاده کرد.

برخی از لاین های نوری سقف پروفیل های دو سانتی لبه داری هستند که در فضای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. شدت نوری که این پروفیل ها ساطع می کنند باعث می شود فضا جذاب تر به نظر برسد. پروفیل های خطی دو سانتی که به صورت لبه دار هستند دارای یک تیغه ی وسط هستند و به صورت توکار قرار داده می شوند.

لاین نوری کناف از دیگر مدل های این نوع از پروفیل ها هستند. این پروفیل ها لبه دار بوده و دارای نور استاندارد می باشند. از این نوع پروفیل برای نصب و اجرا در بخش های مختلف ساختمان استفاده می کنند.

قیمت پروفیل لاین نوری یا چراغ خطی

پروفیل های لاین نوری با توجه به فاکتورهایی که در تولید و طراحی آن ها مد نظر قرار می گیرد قیمت گذاری می شوند. استفاه از مدل های مختلف این نوع از لاین های نوری مانند لاین نوری سقف با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی صورت می گیرد. برای خرید این محصول بهتر است در درجه ی اول نوع نیاز محیط خود را در نظر گرفته و بعد از آن برای اطلاع از قیمت مدل های مختلف این پروفیل ها از طریق سایت اقدام کنید. کیفیت بالای این محصولات و اندازه ی آن ها در قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارد. در صورت نیاز به راهنمایی با متخصصان مجموعه ی ما در تماس باشید.

خرید پروفیل لاین نوری یا چراغ خطی اصفهان

خرید پروفیل های لاین نوری و چراغ خطی مگنتی به این دلیل که جزئی از دکوراسیون داخلی است تاثیر زیادی در جذابیت فضا دارد و کار گذاشتن آن ها به خصوص اگر از نوع روکار باشند نیز نیازمند صرف وقت و هزینه می باشد به همین دلیل برای خرید این تجهیزات بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که با تولید بهترین لاین های نوری و استفاده از متریال های مقاوم نیاز به تعویض و یا تعمیر این محصول را به حداقل برسانند و بتوان از آن برای روشنایی بخش هایی از فضای داخلی که امکان استفاده از چراغ در آن ها نیست در طولانی مدت استفاده کرد.

خرید انواع مختلفی از چراغ خطی اصفهان با توجه به مدل کار گذاشتن آن ها متفاوت است و بهتر است پیش از خرید از فروشندگان با سابقه درباره ی تهیه ی بهترین نوع از آن اطلاعات لازم را کسب کنید. این محصولات برای گوشه ی فضا و یا کار گذاشتن در طول سقف طراحی می شوند و نور آن ها کم یا زیاد است به همین دلیل بهتر است پیش از هر گونه اقدام برای خرید اندازه ی مورد نیاز خود را بدانید.

پروفیل نور خطی یا لاین نوری راه پله

پروفیل نور خطی راه‌ پله یک نوع پروفیل لاین نوری است که به شکل خطی طراحی شده و برای نورپردازی و روشنایی مناطقی مانند راه‌پله‌ ها، پل‌ها، کف‌ها و دیوارها استفاده می‌شود. این پروفیل‌ ها اغلب از جنس آلومینیوم یا پلاستیک با قابلیت انعطاف بالا ساخته می‌شوند.

کاربردهای اصلی پروفیل نور خطی راه‌پله عبارتند از:

این پروفیل‌ها معمولاً در طول راه‌ پله‌ها یا مسیرهای دیگر نصب می‌شوند تا به افراد راهنمایی کنند و امنیت و راحتی را در حرکت آن‌ها افزایش دهند. استفاده از لاین نوری به عنوان یک عنصر طراحی می‌تواند فضا را زیبا و جذاب تر نماید و جلوه‌ای خاص به محیط ببخشد.
این پروفیل‌ها می‌توانند برخی ویژگی‌های معماری را تأکید دهند و ابتکاری و جذابیتی به طراحی معماری اضافه کنند. با فراهم کردن نور محیط، پروفیل‌های نوری خطی می‌توانند به افراد کمک کنند تا در شرایط نور کمتر، بهتر ببینند و حوادث را کاهش دهند. همچنین می توان این پروفیل ها را به گونه ایی طراحی و نصب کرد که دارای سنسور باشند و فقط در زمان حرکت روشن و خاموش شوند.

به طور کلی، پروفیل نور خطی راه‌ پله از طریق ایجاد نور مناسب و استفاده از طراحی زیبا و کارآمد، به راحتی می‌تواند به ایجاد یک محیط ایمن، زیبا و کارآمد کمک کند.

پروفیل نور خطی یا لاین نوری راه پله

نصب پروفیل چراغ خطی یا لاین نوری

برای نصب چراغ های خطی باید از افراد متخصص کمک بگیرید. نصب چراغ های آویز به سقف اغلب با دو روش انجام می شود. برای نصب آن ها از کابل آویز و آویز تلسکوپی استفاده می کنند. برای استفاده از کابل آویز، کابل فولادی را در ارتفاع مشخص به گونه ای قرار می دهند که بتواند وزنی معادل بر 20 کیلوگرم را تحمل کند. طراحی این استوانه به شکلی است که با کشیدن کابل می توان ارتفاع را در زمان نصب تعیین کرد.

آویزهای دیگری نیز به نام آویزهای تلسکوپی آلومینیومی هستند که کیفیت و ظرفیت تحمل بار در آن ها با نمونه ی آویز کابلی متفاوت است. این کابل از نظر ظاهری و اتصال برق تفاوت هایی دارند. آویزهای تلسکوپی نیاز به کانکتورهای برق جداگانه ای ندارند ولی از نظر ظاهری به ظرافت کابل های آویز نیست. برای نصب هر گونه چراغ خطی باید مکان مناسبی در نظر گرفته شود و امکان برق رسانی به آن ها محیا شده باشد. چراغ های توکار را در داخل سازه قرار می دهند و استفاده از آن ها به دلیل ظرافتی که دارد مورد استقبال قرار گرفته شده است به شرطی که به درستی نصب شوند.